Tovább terjeszkedik Romániában a Szíjj László-féle Duna Aszfalt
Egy tízmilliárdos árbevételű építőipari vállalatot vásárol fel a Duna Aszfalt, amelynek tulajdonosa luxusjachtjairól és repülőgépeiről lett híres.
Egy tízmilliárdos árbevételű építőipari vállalatot vásárol fel a Duna Aszfalt, amelynek tulajdonosa luxusjachtjairól és repülőgépeiről lett híres.
A győztes Duna Aszfalt bízta meg a céget részfeladatok elvégzésével.
Erős helyi építőcéget vásárolt Lengyelországban a Duna Group, amivel helyben és Szlovákiában is arathat, ahová akadálytalanul érkeznek az uniós pénzek infrastruktúra-fejlesztésre.
A 17,6 kilométer hosszú útszakaszt és egy üzemmérnökségi épületet 34 hónap alatt kell megépíteni.
Az Arad és Nagyvárad közé tervezett gyorsforgalmi út egy szakaszát építené meg egy magyar–román konzorcium.
Szép profitot hozott a Duna Aszfalt és a már új néven futó egykori Közgép is, de azt érzik a tulajdonosok, hogy rossz idők vannak az építőiparban, egy fillér osztalékot sem vettek ki ebből a két vállalatból.
Az eddigi legdrágább magyar híd épülhet meg Mohácsnál – derült ki, miután végeztek az ajánlatok elbírálásával.
A Duna Group megállapodást kötött a Mota-Engil Central Europe cégcsoport megvásárlásáról.
Az ország hatodik leggazdagabb emberének cégcsoportja növelte tagjai számát, miközben forgalma csökkent.
Az ország tizenöt legsikeresebb építőipari vállalata közül öt Mészáros Lőrincé, további öt pedig más NER-közeli üzletembereké.
Pusztán az visszafogta az útépítésben jeleskedő Duna Aszfalt vállalati kötvényeinek minősítését, hogy bizonytalanná vált, megkapja-e Magyarország az európai uniós támogatásokat.
A Duna Aszfalt tulajdonosa azt állítja, hogy a jachtvásárlásokra befektetésként tekint, a kormány autópálya-koncessziója iránt pedig erősen érdeklődnek, a nyertes konzorciumban akarnak lenni.