Beárazták a francia luxusautót, a 750 kilométeres hatótávú új villany DS-t
A vadonatúj DS N°8 háromféle tisztán elektromos hajtáslánccal rendelhető.
A vadonatúj DS N°8 háromféle tisztán elektromos hajtáslánccal rendelhető.
A Citroënből kivált DS Automobiles vadonatúj elektromos modelljével, a 750 kilométeres hatótávú N°8-cal a francia fővárosban ismerkedtünk meg testközelből, ahol az 1959-es DS Ballons feltámasztott új változatát is meglestük.
Nem sokkal a hivatalos leleplezés előtt kiszivárogtak a 750 kilométeres hatótávú DS N°8 fotói.
A várhatóan DS8 néven támadó újdonságot az ígéretek szerint ritkán kell majd töltőre csatlakoztatni.
A DS Automobiles felvázolja számunkra, hogy hogyan képzeli el a közeljövő high-tech műszerfalát.
A Citroënből a közelmúltban kivált luxusmárka legkisebb modellje kívül-belül megújult, elektromos változata pedig erősebb és nagyobb hatótávú lett.
Klasszikusan szép szedán vonalvezetés, megannyi szívet melengető finom részletmegoldás, tágas utastér, zöld rendszámos modern hibrid hajtáslánc. Túl szép, hogy igaz legyen? Kipróbáltuk a DS non-plus-ultra kategóriás csúcsmodelljét.
A Stellantis francia prémiummárkája elérkezettnek látta az időt az 5 éve debütált szabadidő-autó ráncainak felvarrására.
A hatalmas nyomatékú újdonság alig 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Fény derült a Stellantis konszern kompakt francia prémium modelljének a hazai árazására.
Amennyiben rettentően unalmasnak találjuk a kompakt kategória összes modelljét, akkor a DS Automobiles újdonságát végre pontosan nekünk találták ki. Vezettük a DS 4-et, mely nagyon más, mint bármi más a piacon.
Három év múlva már csak és kizárólag villanyautók érkeznek majd a DS-től.