Lefotózta a NASA a történelmi pillanatot, így néz ki a hangrobbanás nélküli hangsebesség-átlépés
A NASA az amerikai fejlesztésű XB-1 februári tesztjén készített fotót arról a pillanatról, amikor a repülőgép átlépte a hangsebességet.
A NASA az amerikai fejlesztésű XB-1 februári tesztjén készített fotót arról a pillanatról, amikor a repülőgép átlépte a hangsebességet.
Az XB-1 repülőgépet a Mojave-sivatag felett tesztelte a fejlesztő Boom Supersonic, az út során pedig a hangsebesség 1,1-szeresét is sikerült elérni.
Évek helyett alig több mint két hét alatt sikerült telepíteni a Starlink vevőegységét azokra a repülőgép-prototípusokra, amelyek a jövőben a hangsebesség többszörösével közlekedhetnek.
Hetedik repülési tesztjét is sikerrel teljesítette az XB-1 nevű repülőgép-demonstrátor, amely során a sebességi mellett a magassági rekordját is megdöntötte.
Sikeres a Boom Supersonic által fejlesztett XB-1 első repülési tesztje. A technológiai demonstrátorral végrehajtott műveletre a kaliforniai Mojave-sivatag felett került sor.
A kaliforniai Mojave-sivatagban tesztelhetik annak a szuperszonikus repülőgépnek a technológiai demonstrátorát, amely a hangsebességnél jóval gyorsabban szállíthat majd utasokat. Már több nagy légitársaság is érdeklődik a technológia iránt.
A Boom Supersonic már 130 repülő legyártására kapott megrendelést, igaz, az Overture nevű gép fejlesztése még javában tart. Amikor elkészül, ez lesz a világ leggyorsabb utasszállítója.
A Boom Supersonic Overture nevű gépéből az American Airlines összesen 60 darabot rendelt.
Lehullt a lepel az amerikai Boom Supersonic újdonságáról, ami egy szuperszonikus utasszállító repülőgép. Gyors lesz.
Ha minden jól megy, 10 év múlva már utasokat is szállíthat az a repülő, amely a gyártója szerint a Mach 1,3 sebességen repítené ügyfeleit. Egy-egy utazás feleannyi időbe telne, mint most.