Bezárja az ukrán tulajdonos a budapesti Bonbonetti-gyárat
2023 óta nem termel a Vágóhíd utcai gyár, most be is zárja a veszteséges üzemet az ukrán Roshen.
2023 óta nem termel a Vágóhíd utcai gyár, most be is zárja a veszteséges üzemet az ukrán Roshen.
Ha ön is az utolsó napokra hagyta a karácsonyi készülődést, akkor van, amiben még segíthetünk: végigkóstoltunk néhány, szupermarketben kapható szaloncukrot, hogy önnek már ne kelljen kísérleteznie. Azt gondoltuk, egy ínycsiklandó órát nyújt majd a kóstolás, de a teszt felért egy vegyvédelmi gyakorlattal, és az is kiderült belőle, hogy a magas ár sem jelent garanciát az élvezhetőségre.
Újabb négy magyar élelmiszer-ipari cég jelenhet meg a kínai piacon, köztük a Tibi csokit gyártó Bonbonetti és Csányi Sándor pincészete is – közölte a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) csütörtökön.
Állítólag bejelentkezett a Nestlé a Petro Porosenko ukrán államfő tulajdonában lévő édesipari cégre, amelynek magyar leánya, a Bonbonetti gyártja például a Tibi csokit és a Cherry Queen konyakmeggyet is.
A Kanizsa Pékség Zrt. – amely bérbeadóként biztosította eddig az üzemcsarnokot a Choco Bonita számára – a csoportos létszámleépítéssel távozó 64 dolgozónak munkalehetőséget ajánlott, közülük 25-en jelezték, hogy átmennének a sütőipari vállalathoz.
Megszüntetheti nagykanizsai ostyagyártását az ukrán államfő érdekeltségében álló Bonbonetti, amely 60 fős létszámleépítést jelentett be – értesült a Népszabadság. A lap szerint decemberben meg is szűnhet a termelés Nagykanizsán.
Éjfélkor lejárt a május 25-i ukrán elnökválasztás jelöltállítási határideje, az államfői székért 46-an indulnának. Köztük jelenleg Petro Porosenko üzletember a legnépszerűbb. Övé többek között a Roshen csokoládégyár, amely 2012-ben megvette a magyarországi Bonbonettit, a Tibi csoki gyártóját.
Cége tavaly szállt be a magyar Bonbonettibe, vagyonát 1,8 milliárd dollárra becsülik.
További négy élelmiszeripari nagyvállalat - a Bonbonetti, a Burger King, a FrieslandCampina és a McDonald's Magyarország - csatlakozott az EU Vállalás magyar platformjához, vállalva, hogy nem hirdetik termékeiket olyan médiaközönségnek, amely legalább 35 százalékban 12 évesnél fiatalabb gyermekekből áll. Az erről szóló dokumentumot a cégek képviselői Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöke jelenlétében írták alá szerdán Budapesten.
Az édességrajongó Gombóc Artúrok is végre boltra lelhetnek Budapest egyik legszebb útján, és még súlyos tíz-százezreket sem kell a zsebükbe gyűrniük, ha luxusra vágynak.
Megnyílt a Bonbonetti első márkaboltja Budapesten, a cégcsoport célja a Bonbonetti márka további építése mind a hazai, mind az európai piacokon.
Tavaly a Bonbonetti Csoport közvetett és közvetlen adó formában több mint 2 milliárd forintot fizetett be a magyar államkasszába, és a kft. nem offshore cég - közölte a tulajdonos.