Közel 50 kilométernyi extra hatótávot kapott a BMW i5
A bajor gyártónak sikerült kicsit tovább javítani az i5 és szedán és kombi hatékonyságán.
A bajor gyártónak sikerült kicsit tovább javítani az i5 és szedán és kombi hatékonyságán.
Kényelmesen elfér benne öt személy és megannyi csomag, miközben úgy lő ki 0-ról 100-ra halkan, mint egy Ferrari 430 ordítva. Kipróbáltuk a V8-as új M5-él könnyebb, tisztán elektromos BMW i5 M60 Touringot.
Gyengének messze nem nevezhető a legújabb tuningolt M5, de az elődjéből sokkal erősebb változat is készült.
A praktikus hátsó kialakítású dobozos M5 Touring 835 ezer forinttal kerül többe a szedán kivitelnél.
Az új 5-ös BMW praktikus Touring kivitele immár 520i változatban is hazavezethető.
A plugin hibrid hajtásláncú BMW M5 akkumulátorát az eddigieknél 1 órával rövidebb idő alatt fel lehet tölteni.
A BMW legmodernebb önvezető technológiája a 7-es sorozatú luxusszedánban érhető el elsőként.
A teljesen új BMW M5 plugin hibrid hajtáslánca kereken 1000 Nm nyomatékú, de mellé, sajnos, több mint 2,4 tonnás tömeg társul.
A több mint 300 lóerős teljesítményű és 6 liter alatti átlagfogyasztású 540d szedán és kombi kivitelben is elérhető, jövünk a hazai árakkal.
Hatalmas csomagtérrel és praktikus kialakítással támad a benzines, dízel, plugin hibrid és tisztán elektromos változatokban készülő új 5-ös BMW kombi kivitele. Bajorország szívében hajtottuk meg a 3,9 másodperces 0-100-as sprintre képes i5 M60 Touringot.
A több mint 300 lóerős teljesítményű és 6 liter alatti átlagfogyasztású 540d szedán és kombi kivitelben is elérhető, jövünk az árakkal.
Mutatjuk, hogy mire képes a gyakorlatban a legújabb 5-ös BMW szupermodern vezetéstámogató rendszere. A bajorok már a vezetés közbeni YouTube videónézésnél tartanak.