Ősszel indul a sorozatgyártás a BMW debreceni üzemében, Szijjártó szerint az egész cég sorsa is múlik ezen
Egy tisztán elektromos modell készül majd Debrecenben.
Egy tisztán elektromos modell készül majd Debrecenben.
Három olyan gigaberuházás indul el 2025-ben – a BMW, a CATL és a BYD gyára is termelni fog több év előkészítés után –, amely közül már egy is nagyot lökne a gazdasági teljesítményen, hát még a három egyszerre. Az MNB kiszámolta, hogy ez mennyivel dobja meg a magyar gazdaságot az új évben, és azt is, hogy mennyire fogja a három üzem növelni a GDP-t és a foglalkoztatottságot egészen 2030-ig.
Az eredetileg tervezettnél még évekig kevesebb autó készülhet a debreceni BMW-gyárban a 24.hu szerint. A cég úgy reagált: a piaci keresleten múlik, mikor érhetik el a teljes kapacitást.
Közel 370 millió euró értékben, 400 hektáron dolgozott a NER-közeli Garancsi István tulajdonában álló Market Építő Zrt. és leányvállalatai.
A BMW-gyár érkezése miatt több szálláshely is épül a városban és a környező településeken.
A BMW-k teljesen új generációját jelentő villanyautók készülnek majd itt.
A külügyminiszterrel együtt jachtozó Benkő Szilárd cége milliárdokért dolgozhatott a gyáron és környékén.
A Népszavához eljutott dokumentum szerint az új épületegyüttes megtervezésére augusztus elején írnák ki a pályázatot.
Hamarosan megkezdik a munkát a Figure nevű cég humanoid robotjai a BMW legnagyobb gyárában.
Azt a tanulmányautót mutatják meg, amely a magyar gyárban készülő modellek alapja is lesz.
Nagy lehet az akkumulátorgyártó-sűrűség a BMW magyarországi gyára környékén néhány éven belül, ugyanis pár nappal világ legnagyobb akkugyártója, a CATL beruházásának bejelentése után, egy másik kínai szereplő is feltűnt a színen.
Ráharapott Orbánék csalijára Kína egyik leggazdagabb embere. Cserébe már nemcsak az orosz gáztól, hanem a kínai lítiumtól is függ a magyar gazdaság. Az elektromos autókba akkumulátorokat gyártó CATL minden idők legnagyobb külföldi befektetését hozza Magyarországra.