A németek sem száguldoznak a sebességkorlátozás nélküli autópályákon: valójában ennyivel hajt az átlag
Hétvégén sem vadulnak meg, amikor kisebb a forgalom.
Hétvégén sem vadulnak meg, amikor kisebb a forgalom.
Mutatjuk, hogy mire képes a gyakorlatban a legújabb 5-ös BMW szupermodern vezetéstámogató rendszere. A bajorok már a vezetés közbeni YouTube videónézésnél tartanak.
Vázoljuk, hogy mennyire fürge valós élethelyzetben az új Porsche Taycan Turbo S.
A biturbó V8-as motorral szerelt luxusszedánnak kevés igazi ellenfele akad az Autobahnon.
A Ferrari 812 Superfast alaphelyzetben sem mondható éppen halknak, a Novitec féle spéci kipufogónak köszönhetően pedig még hangosabban ordít.
A 3-as szintű önvezetésre képes legújabb BMW-kben akár e-maileket is írhatunk vezetés közben.
Ilyen az, amikor a biturbó V8-ra épülő plugin hibrid hajtásláncból minden energiát kifacsarunk.
A német autópálya rendőrség tisztjei voltak olyan szerencsések, hogy ezt a kocsit szolgálati autóként vezethették.
Ezt a 625 lóerős BMW M5 Competitiont könnyen német rendőrautónak lehet nézni.
Ennek a bajor sportszedánnak kevés igazi ellenfele lehet az Autobahnon.
A Model S csúcsverziója a jelek szerint az Autobahnon sem igazán jön zavarba.
Az öthengeres turbómotorral szerelt roadster ezúttal az Autobahnon villantja meg képességeit.