A BMW M5 külseje jelentős változáson megy keresztül, de a méregerős plugin hibrid biturbó V8 hajtáslánc várhatóan marad a régi.
A BMW tavaly nyár elején leplezte le az aktuális 5-ös sorozat legvadabb verzióját, a most először külsőleg tölthető hibridként támadó vadonatúj M5-öst.
A szedán és kombi változatokban készülő újdonság éppenhogy csak megérkezett a kereskedésekbe, de már javában tesztelik a Neue Klasse elektromos platform dizájnjegyeit felvonultató frissített utódját.
Az álcázófóliás prototípusok alapján egy autóipari dizájner így képzeli el a BMW M5 várhatóan 2027-ben debütáló faceliftes új verzióját:

A várhatóan jelentősen modernizált műszerfallal érkező legfrissebb M5 hajtásláncához előreláthatólag nem igazán fognak hozzányúlni a fejlesztők.

A Magyarországon jelenleg 51,8 millió forinton nyitó BMW M5 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotorra épülő plugin hibrid hajtása 727 lóerős, illetve 1000 Nm-es produkciót ad elő.
A 2,5 tonnás szedán 3,5 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra, és akár 69 kilométert is képes megtenni elektromos módban.
