A legfrissebb eladási mutatók alapján a Xiaomi SU7 Kínában már népszerűbb a Tesla Model 3-nál.
Az elsősorban különböző mobiljairól és okosotthontermékeiről ismert Xiaomi tavaly áprilisban küldte gyártásba első autóját, a tisztán elektromos hajtású és általunk is részletesen bemutatott SU7-et.
Az egyelőre csak Kínában kapható, átszámítva mintegy 11,7 millió forintos alapárú kocsiból idén januárig mintegy 162 ezer példány fogyott.
Ez főleg annak ismeretében szép teljesítmény, hogy a nagy rivális Tesla Model 3-ból ugyanezen időszakban csak 153 ezer darabot adtak el Kínában.

A Xiaomi SU7 számára december volt az eddigi legerősebb hónap, amikor is közel 26 ezret adtak el belőle.
A 299 lóerős, farmotoros alapmodell 700 kilométeres hatótávú, a másik végletet pedig az egy ideje már Magyarországon is tesztelt Ultra változat jelenti, mely elsősorban 1548 lóerős összkerékhajtásáról és 1,97 másodperces 0–100-as gyorsulásáról ismerszik meg.
Hamarosan érkezik a Xiaomi második autója, a Ferrari Purosangue-ra emlékeztető YU7, ami az éppen most felfrissített Tesla Model Y-t veszi célkeresztbe.




