A hatalmas hátsó szárnyas és slick gumis GR Corolla többek közt BMW-kel és Hyundaiokkal kel versenyre.
A Toyota Corolla mifelénk egy szerény fogyasztású, fejlett hibrid hajtásláncú japán kompakt, melynek legerősebb példányai 196 lóerős produkcióra képesek.
Akadnak azonban olyan szerencsés országok, ahol a 304 lóerős és 400 Nm-es nyomatékú sportváltozat, az összkerékhajtású GR Corolla is kapható, és most feltűnt a színen ennek a méregzsáknak a versenyzésre szánt legújabb változata.


A Toyota Gazoo Racing North America újdonsága ugyanazt az 1,6 literes 3 hengeres turbómotort vonultatja fel, mint ami az utcai GR Sportban található, és amelynek 280 lóerős változata a nálunk is kapható, és már általunk is rendesen meghajtott GR Yarisban is rejtőzik.
A nyolcfokozatú automata váltós versenyautó többek közt komoly leszorítóerőt produkáló aero csomagot, nagy teljesítményű fékrendszert, versenyfutóművet, komoly tapadású gumikat és bukókeretet kapott.
A TC America Seriesben többek közt olyan riválisok ellen veszi fel a harcot a GR Corolla, mint amilyen például az Acura Integra Type S, a BMW M2 CS vagy a Hyundai Elantra N.


