Hamarosan hazánkban is elérhető lesz a méretes pickup környezettudatosnak mondott új változata.
Az Egyesült Államokban 1986 óta minden évben a gigantikus F-sorozatú pickupok a legnagyobb darabszámban értékesített új személyautók. A közelmúltban alaposan leteszteltünk egy 450 lóerős, 690 Nm-es 3,5 literes biturbó V6-os motorral szerelt Ford F-150-et, melynek nemrégiben debütált a 2021-es modellévű ráncfelvarrt változata.
A ráncfelvarrás során a külsőhöz csak óvatosan nyúltak hozzá, a lényeges változások a lemezek alatt keresendők. Teljesen új fejlesztés a hibrid F-150, amelynek 3,5 literes biturbó EcoBoost V6-os benzinmotorja mellett egy 46 lóerős és 95 Nm-es villanymotor, valamint egy 1,5 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátor is helyet kapott.
A hibrid F-150-re vágyók számára jó hír, hogy várhatóan még ebben a hónapban megérkeznek az újdonság első példányai Magyarországra – a fekete, fehér és kék színváltozatokban rendelhető modell ára egyelőre ismeretlen. Viszonyítási alap, hogy a 400 lóerős Platinum felszereltségű kivitel bruttó ára 31 millió forint.

A 960 kilogrammal terhelhető, 5,8 tonnás vontatási képességű újdonság 430 lóerős teljesítménnyel, illetve 773 Nm-es nyomatékkal bír, ami 5,4 másodperces 0-100-as gyorsulást tesz lehetővé.
A nemrégiben tisztán elektromos változatban is leleplezett pickup ezenkívül 2,7 és 3,5 literes EcoBoost V6-os motorral, 3,3 és 5 literes szívó V6-os és V8-as benzinmotorral, valamint 3 literes turbódízel V6-os egységgel is készül. Az összes változatot 10 fokozatú automata váltóval szerelik, az összkerékhajtás feláras.

Az utastérben újdonság az opcionális digitális műszeregység és a 12 colos központi érintőkijelző, és a klímavezérlő panel is megújult.
Mostantól Pro Power Onboard generátorral is rendelhető az F-150, amely 2, 2,4, illetve 7,2 kW-os változatban készül. A gyengébb generátorok két 120 V-os, az erősebb négy 120 V-os és egy 240 V-os csatlakozó aljzatot vonultatnak fel.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.