Az ár-érték bajnok dél koreai SUV mostantól modernizált technikával állja harcot a riválisok ellen.
Filléres BMW X5-pótlék. Ezt írtuk 2018-ban az akkor kijött új SsangYong Rextonról, mely normál alvázas terepjárónak most megérkezett a ráncfelvarrt változata.

A 2021-es kiadás teljesen új hűtőrácsot, modernizált fényszórókat, átrajzolt lökhárítókat és frissített hátsó lámpákat kapott.

Az utastérben az eddigieknél jobb minőségű anyagok fogadnak, megújult a kormány, ami mögött immár egy 12,3 colos képátlójú digitális műszeregység található.


A hétfokozatú automata váltót egy nyolcfokozatú új egység váltja, a 2,2 literes dízelmotor teljesítménye pedig 181-ről 202 lóerőre nőtt. A csúcsnyomaték az eddigi 400 helyett 440 Nm.

Az árak enyhén emelkednek, azonban ezzel párhuzamosan gazdagabb az alapfelszereltség: mostantól alapáron jár az összkerékhajtás, a 9,2 colos kijelzős infotainment rendszer, illetve a kormányfűtés.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
