A bajorok szerint a megújult logó kifejezőbb az új generációknak.
Az autóiparra egyre inkább jellemző digitalizáció és elektromobilitás kapcsán nemcsak a termékek változnak meg, de az autómárkák emblémáikban is követni próbálják a változásokat.
Természetesen időnként minden autógyártó változat a legfontosabb megkülönböztető elemén, az emblémáján, jellemzően valamilyen identitásváltást is jelezve a lépéssel. Ilyen átalakulást jelzett mostanság a Volkswagen logójának változása, a KIA, vagy az Alfa Romeo megújult jelvénye, és most a BMW is némileg átalakítja a márkajelzését.

Több mint 100 éves egyébiránt a vállalat híres kék-fehér címere, amelyben egyfelől a bajor zászló színei tűnnek fel, míg a motívum a cég egyik elődjének, majd a vele összeolvadt Rapp-művek emblémájának átrajzolt változata, amit átvett a BMW.
A mostani embléma láthatóan sokkal világosabb összhatású, mint a jelenlegi dizájn, és a BMW kommunikációja szerint is az új nemzedéknek szól.
A BMW két almárkája a BMW i, és BMW M-részleg is megkapja a maga új logóit, amelyeknél a sportrészleg esetében inkább kétdimenzióssá vált a jelzés, míg az "i" almárka jele inkább egyszerűsödött.



Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
