A francia gyártó újdonsága bőven több mint 25 kilométert képes megtenni elektromosan, így hazánkban jár neki a zöld rendszám és a megannyi kedvezmény.

A keresztségben DS7 Crossback E-Tense nevet kapott újdonság mozgatásáról egyrészt egy 200 lóerős 1,6 literes négyhengeres turbós benzinmotor, másrészt pedig két darab 110 lóerős villanymotor gondoskodik. Az egyik e-motor a váltóba, a másik a hátsó tengelyre került, a rendszerteljesítmény pedig kereken 300 lóerő, csakúgy, mint a Peugeot 3008 Hybrid4 esetében.

A 450 Nm nyomatékú divatterepjáróba egy 13,2 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátor került, mely az új WLTP szabvány szerint mintegy 50 kilométeres elektromos hatótávolságot tesz lehetővé. Elektromos módban maximum 135 km/h tempóval lehet hangtalanul suhanni.

A virtuális négykerékhajtású, illetve 6,5 másodperces 0-100-as gyorsulási szintidejű DS7 Crossback E-Tense teljesen lemerült telepe mintegy 8 óra alatt tölthető fel egy hagyományos 230 V-os aljzatról, a gyártó nagyteljesítményű boxával viszont 2 óra alatt letudható ez a művelet.

Újdonság a Crystal Grey fantázianevet kapott fényezés, illetve a kifejezetten az E-Tense-hez készített egyedi 19 colos könnyűfém felni.


Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.