Évtizedek óta megcsontosodott elméleteket oszlat el a stratégiai gondolkodásról a marketingkommunikációs könyv, amelyet a Telekom és a HVG Könyvek adnak ki közösen. Szabó Béla Attilával, a Telekom márka- és kereskedelmi kommunikációs igazgatójával beszélgettünk Les Binet és Sarah Carter könyvéről, a Hogyan ne tervezz?-ről, annak provokatív állításairól, a marketing rossz rutinjairól és beidegződéseiről, a Telekom digitális tüneményeiről és márkaküldetéséről.
egykettőcsipkebokor vessző
- mondta ő.
Évtizedek óta megcsontosodott elméleteket oszlat el a stratégiai gondolkodásról a marketingkommunikációs könyv, amelyet a Telekom és a HVG Könyvek adnak ki közösen. Szabó Béla Attilával, a Telekom márka- és kereskedelmi kommunikációs igazgatójával beszélgettünk Les Binet és Sarah Carter könyvéről, a Hogyan ne tervezz?-ről, annak provokatív állításairól, a marketing rossz rutinjairól és beidegződéseiről, a Telekom digitális tüneményeiről és márkaküldetéséről.