BrandChannel Bosch Rexroth 2017. március. 21. 17:43

címke tesztcikk

Évtizedek óta megcsontosodott elméleteket oszlat el a stratégiai gondolkodásról a marketingkommunikációs könyv, amelyet a Telekom és a HVG Könyvek adnak ki közösen. Szabó Béla Attilával, a Telekom márka- és kereskedelmi kommunikációs igazgatójával beszélgettünk Les Binet és Sarah Carter könyvéről, a Hogyan ne tervezz?-ről, annak provokatív állításairól, a marketing rossz rutinjairól és beidegződéseiről, a Telekom digitális tüneményeiről és márkaküldetéséről.

egykettőcsipkebokor vessző

- mondta ő.

Évtizedek óta megcsontosodott elméleteket oszlat el a stratégiai gondolkodásról a marketingkommunikációs könyv, amelyet a Telekom és a HVG Könyvek adnak ki közösen. Szabó Béla Attilával, a Telekom márka- és kereskedelmi kommunikációs igazgatójával beszélgettünk Les Binet és Sarah Carter könyvéről, a Hogyan ne tervezz?-ről, annak provokatív állításairól, a marketing rossz rutinjairól és beidegződéseiről, a Telekom digitális tüneményeiről és márkaküldetéséről.

Címkék